-
Viime kokouksessamme päätimme mennä katsomaan näyttelyä Verkkokauppa.comin Helsingin myymälään, mutta sellaista ei näytä olevan, joten jatketaan energiawebinaariteemalla vielä tämän kerran. Aiheena siis WEC Finlandin ja ja SEB:n järjestämä paneelikeskustelu datakeskusten energiantarpeesta. Paikkana vanha tuttu Sellon kirjaston Elina-sali ja ajankohta torstaina klo 9.30 alkaen.