Viikkokokous #680 Datakeskusten energiantarve – Kohti älykästä, kestävää ja huoltovarmaa tehonhallintaa
Viime kokouksessamme päätimme mennä katsomaan näyttelyä Verkkokauppa.comin Helsingin myymälään, mutta sellaista ei näytä olevan, joten jatketaan energiawebinaariteemalla vielä tämän kerran. Aiheena siis WEC Finlandin ja ja SEB:n järjestämä paneelikeskustelu datakeskusten energiantarpeesta. Paikkana vanha tuttu Sellon kirjaston Elina-sali ja ajankohta torstaina klo 9.30 alkaen.